Novo istraživanje istraživača sa sveučilišta Temple pokazalo je da konzumacija ekstra djevičanskog maslinovog ulja u ranoj odrasloj dobi može zaštititi od demencije.
Franjevački rezultati novog istraživanja objavljeno 24. studenoga 2019. u časopisu Aging Cell otkriva da konzumacija ekstra djevičanskog maslinovog ulja odgađa nastup kognitivnih oštećenja i demencije usporavanjem skupine bolesti poznatih kao taupatije.
Prethodno istraživanje provedeno od strane istražitelja na istoj medicinskoj školi zaključilo je da konzumacija ekstra djevičanskog maslinovog ulja sprječava gubitak pamćenja i štiti od Alzheimerove bolesti.

